طراحی-سایت-وردپرسی-شخصی-شرکتی-فروشگاهی

طراحی سایت وردپرسی – 4 دلیل انتخاب

وردپرس امروز یکی از مناسب ترین و سریع ترین و به صرفه ترین انواع سیستم های راه اندازی و مدیریت سایت است. طراحی سایت وردپرسی شخصی‌، شرکتی و یا فروشگاهی سریع و قدرتمند و مقرون به صرفه است. طراحی سایت وردپرس بهترین گزینه برای شروع یک سایت هاست.

شایک برای شما شکه کننده باشد که سایت شرکت های بزرگی همچون بنز و یاهو و یا حتی ناسا برپایه وردپرس طراحی و اجرا شده باشند و با بازدید های روزانه بسیار بالا به راحتی عملیات خدمت دهی به بازدید کنندگان را بدون کوچکترین  خللی انجام دهند.

1-طراحی سایت بدون کد نویسی:

یکی از مواردی که در طراحی سایت های مختلف هزینه طراحی سایت را به شدت افزایش می‌دهد. عوامل انسانی و مهمترین فعالیتی که آنها انجام می‌دهند کد نویسی های تو در تو و چند سطحی یک سایت است.

ولی در وردپرس این کدنویسی ها توسط توسعه دهنده های مطرح جهانی انجام شده و روزانه و هفتگی و ماهانه ارتقاع می یابد. کد نویسی برای سایت های مختلف ماهانه و سالانه هزاران و حتی در مواردی میلیون ها تومن هزینه دارد که این هزینه ها در پلتفورم های وردپرسی به حداقل و یا صفر رسیده است.

خوبی و برتری وردپرس این است که همه ی ایده های سایت را می توان با کمترین هزینه بر روی یک سایت اضافه و اجرا کرد.

2-ارزانترین طراحی سایت شخصی‌، شرکتی‌، فروشگاهی:

شاید شما هم از اون دسته آدم هایی باشید که بازاریابی رو در کسب و کار خودتون یکی از مهمترین گزینه های میدونید. و روی بازاریابی آنلاین کارتون برنامه ریزی کردید. که حتما جزو اصلی ترین روش های بازاریابی آنلاین رو بازاریابی بر پایه بازدید سایتتون گذاشتید.

بازاریابی آنلاین سایتتون باید با تبلیغات آنلاین یا سئو سایتتون باشه و بهترین کار برای شروع بازاریابی آنلاین راه اندازی یه سایت با قیمت مناسبه که سرمایه خیلی بالایی رو ازتون نگیره. برای این کار بهتره به سراغ سایت های وردپرسی برید که هم هزینه کمتری نیاز دارند و هم همه آون چیزی که بخواید رو بشه روی سایت ایجاد کرد.

قیمت مناسب وردپرس هم به خاطر خدمات رایگان ایم پلتفورمه که تنها هزینه نصب و اوپراتوری و راه اندازی اولیه نیاز دارد.

3-اوپراتوری آسان در سایت های وردپرسی:

شما برای بارکردن محصولات و مطالب جدید برای روی سایت نیاز دارید که آنها را به طفحات و امکانات جدید سایت اضافه کنید و این کار بر روی پلتفروم وردپرس به راحتی قابل اتجام است. صفحه پیشخوان سایت های وردپرس را میتوان مطابق با نیاز شما و درخواست شما طراحی و برنامه ریزی کرد که کار را به میزان قابل توجهی برای شما آسان کند.

اوپراتوری سایت های وردپرسی را می توان به راحتی فراگرفت و در کمترین زمان کارهای روزمره خود را بدون نیاز به طراح سایت و فرد متخصص انجام دهید.

4- هزینه امنیت و نگهداری پایین سایت وردپرسی :

یکی دیگر از عمده هزینه های سایت برای بهبود عملکرد امنیتی و پشتیبانی سایت است. از جایی که ماهانه و حتی هفتگی آپدیت های جدید پلتفورم و افزونه های وردپرسی به رایگان در دسترس عموم قرار میگیرد. هزینه به روز بودن و رفع باگ های امنیتی در وردپرس به حد صفر رسیده است.

ما در این مطلب تنها به 4 دلیل اساسی و غیر فنی برای استفاده از سایت وردپرسی و طراحی سایت وردپرسی صحبت کردیم. این موارد تنها موارد عمومی بود که سایت های وردپرسی را به سایت های دیگر و پلتفروم های دیگری برتری میدهد. دلایل فنی بسیاری نیز وجود دارد که طراحی یک سایت وردپرسی را به مراتب بهتر و قدرتمند تر از باقی پلتفروم ها (CMS) های طراحی سایت می کند.

طراحی سایت با وردپرس به دلایل بالا می تواند برای همه کسب و کارهای نوپا بهترین انتخاب باشد. اگر هنوز فکر می‌کنید که سوالی درباره طراحی سایت شخصی یا شرکتی یا فروشگاهی خود دارید برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

به اشتراک گذاری :

جدید ترین مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *